tiistai 16. kesäkuuta 2015

"Mä oon valmis kohtaa mitä vastaan tulee, kun lähtiessä tuikkaan koko paskan tuleen"

Perjantai 13.
Nikke Ankara


Oon näiden kahden viikon aikana nähnyt pitkästä aikaa yläasteluokkaa pariinkin otteeseen, viettänyt muutenkin aikaa kavereiden kanssa, käynyt shoppailemassa, nauttinut alkoholia, juhlinut, nauranut, nauttinut kesästä, käynyt yöllä poikien ja Jennin kanssa autoajelulla, tutustunut paremmin vanhoihin tuttuihin, heittänyt talviturkin, luukuttanut Nikke Ankaraa, värjännyt hiukset yli puolen vuoden tauon jälkeen, ja kaikkea muuta mukavaa. Kaiken tämän ja vähän enemmänkin oon kerennyt tehdä, vaikka kesälomaa on mennyt vasta reilu pari viikkoa.

 

Ollaan me edetty mökkiremontissakin, mutta nyt kun äiti on Islannissa, ollaan pidetty lomaa siitäkin. Juhannukseksi ollaan menossa iskän ja muutaman kaverin kanssa mökille, mutta remonttia jatketaan vasta maanantai-iltana ku äitiki pääsee paikanpäälle.


Muita suunnitelmia ei tälle kesälle vielä ole, toki näen vielä kavereita useaankin otteeseen varsinkin aina silloin kun on lomaa remontista. En kuitenkaan jaksa stressata nyt suunnittelemalla liikaa tulevaisuutta, vaan elän päivän kerrallaan. Blogi on jonkinlaisella kesälomalla myös, koska mulla vaan ei ole joko aikaa tai mielenkiintoa kirjoitella tänne jatkuvasti. Teen kuitenkin viimeistään kesän lopussa jonkinlaisen postauksen kun mökkiremontti valmistuu, siihen asti näkemisiin!

Tästä alta voitte vielä kuunnella mun kesä-spotify-listaa jonne nakkelen uusia biisejä vähän väliä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti