maanantai 16. tammikuuta 2017

Onnea 23-vuotias minä!


Juhlittiin perjantaina kaveriporukalla (Venla, Jenni, Jenni, Aki, Tuomo, Unna ja Jossu) mun synttäreitä mun luona. Syötiin herkkuja, juotiin alkoholia ja pelattiin juomapelejä. Rentoa istuskelua ja illanviettoa. Puoli yhdentoista aikaan lähdettiin Venlan ja Tuomon kanssa baariin, koska halusin ehdottomasti tanssimaan. Siellä sitten mukaan liittyi myös Jesse.

Mulla oli tosi mukava ilta ja ikäkriisi ei pelotellut mua sen päivän aikana, varsinkaan kun uhmattiin kaikenmaailman karman lakeja ja mentiin teinihelvettiin eli Tinkeen eli Tivoliin. Tiettyhän siellä tuli taas semmoinen olo, että ei välttämättä kuulu sinne, mutta sekin olotila kaikkosi muutaman Jekun avulla. Pojat luovutti jo vähän aikasemmin, mutta me jäätiin Venlan kanssa vielä bailaamaan. Venlan sisko ja sen kaveri tuli kans käymään Tinkessä ja puoli kolmelta lähdettiin sitten kaikki pois. Mentiin Venlan kanssa Hesen kautta taksilla mun luo.

Kiitos hirmuisesti kaikille onnitteluista ja juhlintaseurasta! Viimeisessä kuvassa näkyy lahjoja, joita sain kavereilta (kukkakortin kukkien pallerot on korvakoruja!) ja sitä ylemmässä on mun itselleni ostamia meikkejä. Tilasin kyseiset meikit makeupshop.fi osoitteesta ja suosittelen, sillä postikuluja ei tule lainkaan! Illuminating-paletista tosin oli yksi nappi hajalla, laitoin reklamaatiota aiheesta, mutta vastausta ei ole vielä tullut (viikonlopun vuoksi, oletan).

Kuvien laatu on epämääräinen, pahoittelut siitä. Naurattaa myös tuo missä näkyy kaikkia juhlijoita, Venla ei arvostanut kuvaamista niin piiloutui nurkkaan. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti